رئیس کل دادگستری استان گیلان و دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از برخی تصرفات غیر مجاز در شهر رشت بازدید نمودند و حکم تخریب بخشی از اراضی تصرف شده اجرایی گردید.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از برخی تصرفات غیر مجاز در شهر رشت بازدید نمودند و حکم تخریب بخشی از اراضی تصرف شده اجرایی گردید.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته افرادی سودجو اراضی ملی را تصرف کرده و با اسناد مجعول و ادعای مالکیت برای شهروندان ایجاد مزاحمت نمودند گفت: یک سال و نیم پیش پرونده ای در این خصوص در محاکم رشت تشکیل شده و اخیرا با کیفرخواست به دادگاه ارسال گردید.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه سازمان ها و نهاد های متولی اراضی ملی باید از ابتدای این تصرفات، پیگیری نموده و اجازه ساخت و ساز و ادامه فعالیت را از متخلفین سلب می نمودند افزود: تعلل و مسامحه و مماشات با چنین افرادی موجبات ناراضایتی مردم را فراهم کرده و اعتماد آنان را خدشه دار می کند.

وی با اشاره به اینکه اگر ادارات و سازمان های متولی به وظایف و تکالیف خود عمل نمایند شاهد چنین معضلاتی در سطح شهر نخواهیم بود گفت: تمام کسانی که در انجام وظیفه قانونی خود اهمال نموده و به اموال عمومی و بیت المال تعرض نموده اند باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.

دادستان مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد:  927 متر از این تصرفات به ارزش  بیش از  100 میلیارد ریال توسط ادارات متولی صبح امروز  تخریب شده و بخش دیگر آن نیز به زودی رفع تصرف خواهد شد.

پربیننده‌ ترین ها