طهمورث عموپور فرماندار رودبار که در یک سال گذشته نامش و اقداماتش در شهرستان همواره با حاشیه های فراوانی همراه بوده است، این بار صدای اصولگرایان همراه دولت را درآورده است.

به گزارش ایلنا، ماجرا از اینجا شروع شد که حسین بابایی راد، دبیر قرارگاه استانی گام دوم انقلاب، بدلیل کنشگری‌هایش در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی و نقد رفتار و عملکرد فرماندار رودبار، مورد غضب عموپور قرار گرفته و از همین رو فرمانداری اقدام به شکایت علیه این فعال اجتماعی و رسانه‌ای کرده است.

حسین بابایی راد عضو شورای مرکزی شبکه راهبردی یاران انقلاب (شریان) گیلان که نزدیکترین جریان سیاسی به دولت است در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این باره، گفت:  از کاندیداهای شهرستان رودبار در انتخابات مجلس دوازدهم بودم و در جریان‌های انقلاب احکامی دارم که در استان گیلان  جزو نیروهای انقلابی در بین مردم شناخته شده هستم.

وی ادامه داد:  زمانیکه کاندیدای انتخابات مجلس در شهرستان رودبار شدم فرماندار این شهرستان اتهاماتی از جمله عدم التزام ولایت فقیه و عدم التزام به دین اسلام را بر علیه من به کار بست. طبق قانون با وی مکاتبه کردم و دلیل این اتهامات را جویا شدم که بی پاسخ ماند.

این فعال سیاسی افزود: سه کاندیدا در انتخابات مجلس بودیم که فرماندار شهرستان رودبار ما را رد صلاحیت کرد و با این تفاوت که برای رد کردن آنها استعلام از مراجع پنجگانه و تحقیقات محلی استفاده کرد ولی برای من فقط از تحقیقات محلی استفاده کرده بود.

بابابی راد افزود: به شورای نگهبان نسبت به رد صلاحیتم اعتراض کردم و شورای نگهبان همه اتهاماتی که فرماندار رودبار به بنده وارد کرده بود را رد و فقط طبق سوء برداشتی که نسبت به دو شغله بودنم داشتند، رد صلاحیت شدم چراکه در شرکت خودم عضو هیات مدیره و مدیرعامل و در یک شرکت نیمه دولتی هم  نایب رئیس هیات مدیره هستم.

وی گفت: به تهران آمدم و از طریق شورای نگهبان پیگیری کردم که گفتند با وارد کردن کد ملی تان متوجه شدیم شما در دو شرکت مشغول به کار هستید و به همین دلیل نمی توانید صلاحیت بگیرید.

این فعال سیاسی اضافه کرد: علیه فرماندار رودبار بابت اعمال سوءنیت شخصی و اتهاماتی که بر بنده وارد کرده و توسط شورای نگهبان رد شدم از طریق مراجع قضایی شکایت کرده‌ام.

وی ادامه داد: هفته گذشته متنی در فضای مجازی منتشر کردم که در این متن از لفظ فرماندار غیر محترم استفاده کردم که وی بخاطر نوشتن همین یک کلمه از من شکایت کرده است. فرماندار رودبار به جای اینکه به فکر رفع مشکلات مردم شهرستان رودبار باشد علیه فعالان فضای مجازی، رسانه و اجتماعی شکایت می‌کند.

بابایی راد عنوان کرد: بنده دبیر قرارگاه استانی گام دوم انقلاب و منصوب حجت‌الاسلام علم الهدی، عضو مرکزی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) هستم که نزدیکترین جریان سیاسی به دولت فعلی محسوب می شود و عضو شورای مرکزی ستاد رئیسی در استان گیلان بوده‌ام. دولتی که تلاش کردیم روی کار بیاید  و حالا فرماندار همین دولت به خاطر اینکه می‌خواهد هیچ کسی مزاحم کارهایش نباشد مدام بر علیه فعالان رسانه‌ای و اجتماعی شکایت می‌کند.

پربیننده‌ ترین ها