در پی برخورد نامناسب مجموعه گردشگری آلاچیق درختی با گردشگران؛

بخشدار خمام: با اینگونه برخوردها گردشگری گیلان لطمه می بیند

 

در پی برخورد نامناسب و درگیری که روز جمعه ۱۱ شهریور ماه، در مجموعه گردشگری آلاچیق درختی روستای دهنه سر شیجان شهرستان خمام با برخی گردشگران ایجاد شد، با بخشدار مرکزی خمام تماس گرفتیم تا از چند و چون کار مطلع شویم، اما عصمت محمددوست در گفتگو با خبرنگار خط اول به نکته عجیبی اشاره کرد.

به گزارش خط اول، وی اینگونه رفتارهای دور از شان این مجموعه گردشگری را مسبوق به سابقه خواند و گفت: افزون بر موضوع فوق، حدود یک ماه پیش وقتی بنده به عنوان بخشدار خمام به اتفاق تنی چند از روسای ادارات شهرستان، برای بازدید و تخصیص اعتبار به آن محل رفته بودیم با برخورد ناشایست نگهبان مجموعه مواجه شدیم، اگرچه ایشان به عنوان نگهبان، وظیفه خود در ممانعت از افراد به مجموعه در روز غیر کاری را به درستی انجام داد، ولی وقتی از طریق دهیار روستای دهنه سر شیجان موضوع بازدید به اطلاع مدیریت مجموعه رسید باز اتفاق درخوری نیفتاد و همچنان از ورود بخشدار مرکزی خمام و روسای ادارات به مجموعه ممانعت به عمل آمد.

وی افزود: نکته جالب اینجاست، در تماس مدیریت این مجموعه گردشگری در آن روز، به جای اینکه هماهنگی های لازم جهت بازدید را انجام دهند، عنوان شد منتظر بمانیم تا ایشان تشریف بیاورند که این موضوع مورد وثوق همکاران قرار نگرفت و برگشتیم.

بخشدار خمام تاکید کرد:اینگونه رفتارها که شنیده شد پیشتر با یکی از مدیران شهرستان دیگر هم شکل گرفت، باعث ضربه زدن اول به خود مجموعه و سپس به گردشگری استان می شود؛ تصور کنید گردشگری که با این مجموعه در فضای مجازی آشنا می‌شود و به اینجا می آید چنین برخورد نامناسبی با وی می شود آیا این خاطره بد را به کل استان تعمیم نمی دهد؟ آیا این بدرفتاری مجموعه را به دیگران انتقال نمی دهد؟ همین موارد باعث می‌شود صنعت گردشگری استان لطمه ببیند.

این نشریه آمادگی شنیدن اظهارات مدیریت مجموعه گردشگری آلاچیق درختی دهنه سر شیجان را نیز دارد.

پربیننده‌ ترین ها