مدیرعامل هلال احمر گیلان از مهیا بودن استان برای میزبانی از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: ۵۴ پایگاه امداد و نجات و پست خدمات ایمنی و سلامت هلال احمر گیلان در طرح نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش خط اول، هادی سلیمی، از فعالیت بیش از ۶۰۰ نفر از نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر در طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۵۴ پایگاه و پست امداد و نجات و هلال احمر استان گیلان همزمان با آغاز طرح نوروزی به هموطنان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی امداد و نجات و جوانان جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان گیلان اجرا خواهد شد، تاکید کرد: به جهت مقارن بودن عید نوروز با ماه مبارک رمضان نسبت به برپایی مراسم افطاری و شب زنده داری در پایگاه‌های امداد و نجات، اهدای افطاری‌های ساده به روزه داران در پست های ایمنی و سلامت جوانان و برگزاری ختم قرآن به صورت روزانه از طریق هیئت های حضرت علی اکبر(ع) در راستای بهره مندی بیشتر از ظرفیت این ماه عزیز در سراسر اقدام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از افزایش ۲۰ درصدی پایگاه‌های امداد و نجات و پست‌های خدمات ایمنی و سلامت هلال احمر گیلان نسبت به سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: کارکنان، نجاتگران و جوانان در ۱۷ شعبه و کلیه معاونت‌های جمعیت هلال احمر استان گیلان در اجرای مطلوب طرح های خدمات سفرهای نوروزی انجام وظیفه خواهند کرد.

سلیمی با اشاره به استقرار ۲۴ پست خدمات ایمنی و سلامت سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در ورودی‌های استان، خاطرنشان کرد: فضای دوستدار کودک جهت ایجاد محیطی مفرح و شاد برای کودکان، سنجش سلامت، ارایه نکات امدادی و رانندگی در قالب پویش بهرفت، خیمه‌های نماز و اکیپ های سیار سحاب در سطح شهرها و محدوده‌های پرخطر نوار ساحلی جهت خدمت رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان ا ینکه پویش «هلال رحمت» در قالب کمک های معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار در سراسر استان اجرا می‌گردد، یادآور شد: جمعیت هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ با شعار «هم راه تان هستیم» نسبت به ارایه خدمات در سه محور امداد و نجات نوروزی، پویش هلال رحمت و خدمات بشردوستانه به مردم بزرگوار و شریف میهن اسلامی که استان گیلان را هدف سفر انتخاب کرده اند اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان ادامه داد: شماره تلفن ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گیلان بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی حوادث احتمالی خواهد بود.

پربیننده‌ ترین ها