ارشیا فاضلی مقدم متولد دهه ۹۰ است. وی فعالیت هنری خود را از خردسالی با بازیگری آغاز نموده است و با سریال «نیسان آبی» به شهرت رسید. او با بازی در نقش کودکی ممد چاخان در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و همبازی شدن با مهران غفوریان و حسین یاری و بهناز جعفری و یکتا ناصر و ایمان مصفا بیشتر دیده شد، بسیاری از همکاران او معتقد هستند که ارشیا بسیار با هوش و توانمند است و از پس ایفای نقش هایش به خوبی بر می آید.

 

به گزارش خط اول، ارشیا فاضلی مقدم بازیگر خردسال آستارایی که این روزها در جشنواره های بین المللی و ملی و استانی حائز رتبه های برتر شده با تلاش و پشتکار خود در هنر بازیگری، نشان داده که آینده درخشانی دارد و از این رو ما هم به سراغ این هنرمند کوچک رفتیم تا کنار ساحل خزر چند کلمه ای را با وی گفتگو کنیم.

 

ارشیا جان اگر میشه خودتو برای خوانندگان ما معرفی کن:

ارشیا فاضلی مقدم هستم متولد 20 اسفند 1391 در شهرستان زیبای آستارا کلاس سوم ابتدایی

 

آقا ارشیا از کی وارد هنر بازیگری شدی و مشوقت چه کسی بود:

من از 9 ماهگی جلوی دوربین فیلمبرداری رفتم، بابای خودم کارگردان اون فیلم بود و اولین تصویر من در اون فیلم که خیلی هم به جشنواره های ملی و بین المللی رفت و حتی جایزه هم گرقت دیده شد ولی بعدش در سن 5 سالگی با پدرم در خونه شروع به تمرین میکردم و خیلی تو این راه حمایتم کرد. کلی با هم تمرین می‌کردیم سرم داد هم میزد چندباری هم گریه ام میگرفت ولی بغلم میکرد میگفت مرد باش محکم باش تو قهرمان زندگی منی

 

آقا ارشیا تا حالا چه فیلم‌هایی بازی کردی :

من اولش با فیلم کوتاه شروع کردم و تو فیلم کوتاه آجر به کارگردانی آقای ساسان قجر در زنجان بود بازی کردم و چندتا هم کلیپ که بابام درست کرده بود تونستم در جشنواره مدرسه شرکت کنم به نام های عشق بازیگری و پاداش خوبی و کلمه که در هر سه کلیپ کوتاه به بخش مسابقه راه پیدا کردم و تقدیرنامه بگیرم بعد اون هم در تهران پیش دستیار آقای هادی رفتم تست دادم و قبول شدم و در سریال نیسان آبی بازی کردم.

 

از نیسان آبی برایمان بگو چه تجربه ای بود برات :

خیلی خوب بود . بخاطر کار پدرم به شهر زنجان رفته بودیم و اونجا هر وقت که فیلمبرداری بود به بابام زنگ میزدن و ما هم شب قبلش با قطار می رفتیم تهران و صبح نفر اول سر فیلمبرداری بودیم بابام همیشه بهم میگه راس ساعت آدم منظم و موفق باید خوش قول باشه اونجا هم خیلی هنرمندای خوبی بودن همه چی منظم بود و همه با من مهربون بودن هوای منو داشتن.

 

آقا ارشیا تو برنامه تلویزیونی شیب شیرین همه رو شوکه کردی با اجرایی که داشتی از اون روز برامون بگو :

مسابقه ی استعداد یابی بود زمانی که زنجان بودیم رفتیم و تو این برنامه تلویزیونی که تو روزهای کرونا بود استندآپ کمدی با موضوع کرونا اجرا کردم که برنده شدم.

 

چه جشنواره هایی شرکت کردی و چه مقام های آوردی :

اولین جشنواره ای که تو اون شرکت کردم و جایزه گرفتم جشنواره بین المللی استنداپ کمدی اهواز بود که نفر پنجم شدم و لوح تقدیر و جایزه نقدی بهم دادند بعد اون هفتمین جشنواره ملی مدرسه که لوح تقدیر گرفتم بعد جشنواره راه آهن بود که نفر اول شدم و از دست آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی و آقای رسولی معاون ایشون و مدیرعامل راه آهن و خانم دکتر قیومی لوح تقدیر گرفتم بعد جشنواره ال اس اکت بود که در فضای مجازی برگزار می شد بعد از چندین مرحله و آرای مردمی به فینال رسیدم و با اجرای زنده در تهران نوفل لوشاتو سالن تئاتر پردیس شهرزاد به مقام اول رسیدم و از دستان آقای فرهاد جم تندیس و دیپلم افتخار گرفتم بعد در جشنواره مجری شو که بین استان های شمالی مازندران و گیلان بود در لاهیجان به مقام سوم رسیدم. در جشنواره تئاتر خیابانی شیندان آستارا هم به عنوان میهمان حضور داشتم.

 

الان در حال چه کاری هستی :

یه فیلمنامه کوتاه بهم دادن که با کمک بابام در حال تمرین هستم که قراره به کارگردانی خانم السا فیروز آذر در اواخر شهریور ماه در تهران فیلمبرداری بشه که من هم نقش کوتاهی دارم .

 

ارشیا جان آرزوت چیه :

آرزو دارم همه مردم با هم خوب باشن خوشحال باشن از همه مهمتر سلامت باشن منم دلشون رو شاد کنم و کلی پول دربیارم و به مردمی که ندارن کمک کنم چون اونایی که کار ندارن و پول ندارن خیلی اذیت میکشن دوست دارم اونا هم دلشون شاد بشه .

 

حالا بابا رو بیشتر دوست داری یا مامان :

من هر دوشون دوست دارم عاشقشونم

 

آقا ارشیا برات آرزوی موفقیت داریم و دلمون میخواد تو رو در جایگاه بالایی ببینیم و بهت افتخار کنیم.

از شما ممنونم که وقتتون برام گذاشتین همیشه جیبتون پر پول باشه و دلتون شاد.

پربیننده‌ ترین ها