نوید بنی اسدی روانشناس ورزشی تیم های ملی، کتاب " تکنیک های کاربردی ذهن آگاهی برای ورزشکاران " را تالیف و در دسترس عموم قرار داد.

به گزارش خط اول ورزشی، مولف این کتاب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از چند سال فعالیت در جایگاه روانشناس، و مشاور در حیطه روانشناسی ورزشی و همچنین حضور در کنار تیم های ملی و باشگاهی و کار با ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی متوجه شدم که در کشور ما به موضوع ذهن آگاهی در ورزش به عنوان یکی از بروزترین رویکردهای این رشته در سطح بین المللی کمتر پرداخته شده است از این روی تصمیم گرفتم تا در این زمینه کتابی کاربردی به همراه آموزش تکنیک ها و همچنین تست های تخصصی روانشناسی ورزشی را به رشته تحریر در آورم تا مورد استفاده ورزشکاران و مربیان قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه پس از چند ماه، کار تالیف این کتاب به اتمام رسید و از فروردین ماه 1402 در کتابفروشی ها قابل دسترس هست

گفتنی است، نوید بنی اسدی متولد 1360، اهل رشت، دانش آموخته رشته روانشناسی، دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه علوم و تحقیقات گیلان، است. حوزه تخصصی فعالیت وی روان درمانی، مشاور خانواده و روانشناس ورزشی می باشد. بنی اسدی در حال حاضر روانشناس تیم های ملی و مسئول کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان گیلان است. وی همچنین عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، عضو انجمن هیپتونیزم بالینی ایران، عضو انجمن روانشناسی ایران و مدرس دوره های مربیگری نیز می باشد.

پربیننده‌ ترین ها