رئیس اداره ورزش و جوانان شفت پس از انکه در یک برنامه زنده تلویزیونی، در اعلام آمار ورزشکاران سازمان یافته اشتباه کرد دستمایه طنز فضای مجازی قرار گرفت، در حالی که وی بلافاصله آمار خود را اصلاح نمود اما یک شیطنت رسانه‌ای باعث شد اینچنین وایرال شود.

به گزارش خط اول ورزشی، انسان جایزالخطا است، اشتباه هم پیش می‌آید، فردوسی‌پور و خیابانی هم که ۲۴ ساعته در تلویزیون هستند، تپق می‌زند، حالا یک مدیر شهرستانی که کمتر در برنامه زنده حضور داشته یک اشتباهی در اعلام آمار کرد - که البته نباید می‌کرد- ولی این شلاق رسانه ایی که بر پیکره‌اش وارد آمده، حقش نبوده است.

اشکان مژدهی رئیس اداره ورزش و جوانان شفت ضمن عذرخواهی مجدد گفت: بعد از دو دقیقه آمار خود را اصلاح کردم، اما انگار یک جریان رسانه‌ای نمی خواست به همین سادگی موصوع ختم به خیر شود و در یک اقدام ناپسند اینگونه فیلم را در فضای مجازی منتشر کردند.

اما اگر نام اشکان مژدهی را در اینترنت جستجو کنید می‌بینید که چه قهرمان بزرگی است؛ وی در دهه ۷۰ و ۸۰ به عنوان کاپیتان تیم ملی کاراته، پیشتر حرفهایش را روی تاتامی زده است و بارها قهرمان جهان و آسیا شده است، اگر آن روزها فضای مجازی به گستردگی امروز بود یقیناً کلاهتان را به احترام وی از سر برمی‌داشتید،در ذیل به بخشی از عناوین و افتخارات وی اشاره می‌کنیم:

🌑 طلای جوانان جهان آفریقای جنوبی ۷۳

🌑 طلای جوانان آسیا تایوان ۷۴

🌑 برنز جوانان جهان مجارستان ۷۵

🌑 برنز جوان آسیا ماکائو ۷۶

🌑 برنز امیدهای جهان بلغارستان ۷۸

🌑 طلای بزرگسالان جام دوستی تهران ۷۸

🌑 برنز بزرگسالان جهان مسکو ۸۰

 

پربیننده‌ ترین ها