سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته، طی حکمی، مزدا صوفی رئیس سابق هیات کاراته استان گیلان را به عنوان مشاور برگزید.

به گزارش خط اول ورزشی، در این حکم آمده است: با عنایت به شایستگی، تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی به عنوان مشاور اینجانب منصوب می شوید. توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم. امید است با اتکال به درگاه باری تعالی در تصدی این ماموریت خطیر موفق و موید باشید.

 گفتنی است؛ صوفی، مربی ممتاز و داور اسیایی و دان هفت کاراته هست که روز 26 شهریور 1398 با حداکثر آرای مجمع هیات کاراته گیلان (چهارده رای از هفده رای) به عنوان رییس این هیات انتخاب شد و 20 تیر ماه 1401، اندکی بعد از هزار روز از این سمت کناره گیری کرد.

 لازم به ذکر است، سارا بهمنیار اولین بانوی المپیکی کاراته کای گیلان در این دوره به المپیک توکیو رسید و نامش را در تاریخ جاودانه کرد، افتخاری که هرگز تکرار نمی شود، مدال طلای قهرمانی امیدهای آسیا نیز در همین دوران توسط محسن صفرنژاد کسب شد، از این نکته هم غافل نشویم که همه اینها در دوره ای رخ داد که سایه ویروس منحوس کرونا بر همه ابعاد سیاسی اقتصادی جهان از جمله ورزش سایه انداخته بود اما با همه این احوال صوفی هیاتی بدهکار که در رتبه بیستم قرار داشت را به یک هیات طلبکار و رتبه ششم ارتقا داد.

پربیننده‌ ترین ها