رقابت های فوتسال کارکنان دولت جام فجر در لنگرود با یک اتفاق و تصمیم عجیب به پایان رسید.

به گزارش خط اول ورزشی، یک دوره مسابقات فوتسال ویژه کارکنان دولت در شهرستان لنگرود به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار شد که تصمیمات عجیب برگزارکنندگان آن مبنی بر حذف یک تیم پای فینال صدای خیلی ها را در آورد.

این مسابقات با شرکت شش تیم در دو گروه برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم زندان به پایان رسید اما حذف غیر فنی تیم شهید چای پز نیروی انتظامی در مرحله نیمه نهایی بسیار عجیب و غریب بود.

برادر شهید چای پز که سرپرستی این تیم را برعهده داشت در گفتگو با خط اول اظهار داشت: بعد از کسب چند نتیجه خوب از گروه بالا آمدیم و باید در نیمه نهایی مقابل تیم شهرداری لنگرود بازی می کردیم، ان دیدار را هم با نتیجه 4 بر یک پیروز شدیم و به فینال راه یافتیم، اما به یکباره گفتند شما در تیمتان دو بازیکن خارج از مجموعه نیروی انتظامی داشتید و باید با کنار گذاشتن آن دو بازیکن، یک بار دیگر مقابل شهرداری لنگرود بازی کنید. تیم ما هم به ناچار تن به این تصمیم داد و این بار شکست خورد و نتوانستیم به فینال راه پیدا کنیم.

چای پز که از اتفاق رخ داده شده، بسیار ناراحت بود، معتقد است؛ شخص شهردار در اخذ این تصمیم از سوی برگزار کنندگان مسابقات خیلی موثر بود.

وی گفت: در حالی به دو بازیکن خارجی (خارج از مجموعه نیروی انتظامی) ما گیر دادند که نظیر چنین بازیکنانی در اغلب تیم ها بود، ضمن اینکه اگر خلاف مقررات بود چرا از ابتدای مسابقات جلوی بازی آنها را نگرفتند؟ وقتی شهرداری لنگرود را بردیم تازه یادشان آمد ما بازیکن غیرمجاز داریم، ظاهرا شهرداری بنرهای قهرمانی اش را پیشاپیش آماده کرده بود و شکست مقابل ما برایش قابل هضم نبود.

چای پز تاکید کرد: این موضوع را تا حصول نتیجه مثبت پیگیری خواهد کرد.

جالب اینجاست برگزارکنندکان مسابقات هم تا حدودی حق را به تیم چای پز دادند و از اتفاق رخ داده شده راضی نبودند؛ شریعت که مسئویلت برگزاری این مسابقات را داشت به خبرنگار ما گفت: طبق اساسنامه ای که برای این مسابقات تدوین شده است بازیکنان می بایست از کارکنان دولت، نهادهای عمومی، هیات های ورزشی یا سازمان های مردمی باشند اما دو بازیکن آنها که انصافا حرفه ای هم بودند در هیچکدام از این قالب ها نمی گنجیدند.

وی افزود: باقی تیم ها هم بازیکنان خارج از شمول داشتند که جملگی در چارچوب قانون جذب شده بودند.

شریعت ادامه داد: مسابقات در چارچوب گرامیداشت پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی بود و می توانستیم با وسعت قلب بیشتری به موضوع نگاه کنیم ولی دوستان ما در شهرداری و شورای لنگرود اصرار فراوانی مبنی بر اجرای قانون مسابقات داشتند.

وی گفت: طبق قانون ما باید تیم چای پز را بخاطر استفاده از بازیکنان غیرمجاز سه بر صفر بازنده اعلام می کردیم اما پیرو مشاوره فرمانده نیروی انتظامی، مدیران شهرداری را قانع کردم تا یک بار دیگر مقابل تیم چای پز قرار بگیرند اینبار اما بدون ان دو بازیکن غیرمجاز که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و این بازی تکرار شد و اینبار شهرداری پیروز میدان شد و به فینال رفت.

علیرغم تلاش بسیار، اما برگزارکنندگان مسابقات نتوانستند این مسابقات را بدون چالش سپری کنند؛ آنها نه دلش را داشتند که تیم شهید چای پز را حذف کنند و نه می توانستند در قبال تخلف رخ داده شده، چشم خود را ببندند. شاید اگر دست خودشان بود چشم پوشی می کردند ولی به گفته هم سرپرست تیم حذف شده و هم سرپرست مسابقات مخالفت شخص شهردار مانع از این تصمیم شد؛ امید است دکتر صادق پور ( که ما موفق به برقراری تماس با وی نشدیم ) پاسخ قانع کننده ای برای این اصرار خود داشته باشد.

پربیننده‌ ترین ها