هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گیلان با انجام هفت دیدار برگزار شد و تیم شهرداری کلاچای با کسب دومین برد پیاپی، تنها تیم شش امتیازی این رقابتهاست و در صدر جدول جام گیل قرار دارد.

به گزارش خط اول، در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گیلان، شهرداری کلاچای در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان تیم فوتبال خطبه سرای تالش بود و توانست با تک گل احمد نوروزی که از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 67 به ثمر رسید، دومین پیروزی پیاپی خود در جام گیل را کسب کند و به تنهایی در صدر جدول بایستد.

گفتنی است، شهرداری کلاچای در هفته اول این رقابتها در دربی کلاچای، تیم متمول سینا این شهر را با نتیجه سه بر دو شکست داده بود.

مهدی رشاد شهردار کلاچای و موسس باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای در این خصوص به خبرنگار خط اول ورزشی گفت: تیم فوتبال شهرداری کلاچای امسال از جوانان جویای نام و کم سن و سال بهره گیری می کند و آنان در این دو بازی ثابت کردند که از توانمندی و قابلیت فوق‌العاده ای برخوردارند.

رشاد در ادامه گفت: ضمن تقویت تیم، ورزشگاه آزادی را نیز چندی پیش تجهیز و نوسازی کردیم تا امسال انشالله با نتایج درخشان، سالی متفاوت برای ورزش کلاچای رقم بزنیم.

محسن فکوری سرمربی شهرداری کلاچای هم پس از پیروزی در هفته دوم به خبرنگار ما گفت: بازیکنان جوان و جویای نامی داریم که انگیزه زیادی برای بازی دارند.

وی از ابوالفضل اکبری، ارشیا رجب پور، علی شکوری به عنوان تنها بازیکنان شانزده ساله نه تنها تیم شهرداری کلاچای، بلکه جام گیل نام برد و گفت: این جوانان باغیرت و سختکوش در این دو بازی شرایطی را برای حریفان رقم زدند که ما به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گیلان بسیار امیدوار شدیم.

گفتنی است، شهرداری کلاچای از تیم های باسابقه جام گیل هست که سابقه دو بار نایب قهرمانی در لیگ برتر بزرگسالان گیلان را در کارنامه دارد، ولی ظاهرا این بار با توجه به شرایطی که مدیریت باشگاه آماده کرده و بازیکنان در زمین رقم زده اند، قهرمانی دور از دسترس نیست.

خاطرنشان می شود؛ در هفته سوم جام گیل شهرداری کلاچای میهمان شهرداری رضوانشهر تیم رده سوم جدول رده بندی است و یقینا روز سختی پیش رو خواهد داشت.

در سایر نتایج هته دوم لیگ برتر بزرگسالان گیلان؛ پارس کیاشهر یک بر صفر از میهمان خود تقی خواه خمام شکست خورد، کاریز لاهیجان 4 بر 1 میهمان خود دخانیات گیلان را شکست داد، ساحل استانه اشرفیه سه بر صفر شهرداری انزلی را برد، شهرداری ماسال و شهرداری رضوانشهر به تساوی پرگل سه بر سه رسیدند، میرزا کوچک صومعه سرا هم 4 بر 2 وحدت صبا را برد و سینا کلاچای هم میزبان خود پارس پایین رودپشت را یک بر صفر شکست داد.

پس از برگزاری هفته دوم، شهرداری کلاچای تنها تیم شش امتیازی جدول رده بندی است و در صدر ایستاده است، ساحل استانه اشرفیه، میرزا کوچک صومعه سرا، شهرداری رضوانشهر و پهلوان تقی خواه خمام با چهار امتیاز در رده های بعدی ایستاده اند.

در رقابتهای فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، ۱۴ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده گیلان در مسابقات لیگ دسته سوم کشور حضور می یابد.

پربیننده‌ ترین ها