حجت پهلوان یلی رییس هیات ورزش های کارگری گیلان، به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ورزش‌های کارگری منصوب شد.

به گزارش خط اول ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون ورزش کارگری و تجلیل از سرپرست سابق، صبح روز یکشنبه 19 شهریور با حضور حجت مهدوی دستیار معاون فرهنگی وزیر در محل فدراسیون برگزار شد.

احمد اسناوندی سرپرست سابق فدراسیون ورزش کارگری با حکم صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت مدیر کل امور ورزشی این وزارتخانه منصوب شد و به همین دلیل پهلوان یلی تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری عهده‌دار این سمت خواهد بود.

حجت پهلوان یلی سابقه 8 سال مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان و 8 سال ریاست هیئت ورزش کارگری استان گیلان را در کارنامه دارد.

گفتنی است، بنا بود کاروان ورزش کارگری کشورمان در قالب ۱۲۰ ورزشکار در هفتمین دوره از رقابت‌های قهرمانی کارگران جهان روزهای ۱۴ تا ۱۹ شهریور در کشور ایتالیا حضور یابد که متأسفانه علیرغم هماهنگی صورت گرفته، سفارت ایتالیا از صدور روادید برای حدود دو سوم از اعضای کاروان ایران خودداری کرد؛ به این ترتیب امکان حضور تعداد زیادی از ورزشکاران و قهرمانان جامعه کارگری به این مسابقات میسر نشد، از همین رو فدراسیون ورزش کارگری، جهت صیانت از جایگاه و اقتدار ایران عزیز انصراف خود را از شرکت در این مسابقات، اعلام کرد.

لازم به ذکر است، ورزشکاران ایران در آخرین دوره این رقابت‌ها که سال ۲۰۱۹ در اسپانیا برگزار شد به مقام سوم دست یافتند.

پربیننده‌ ترین ها