بعد از فراخوان برای برگزاری یک دوره مسابقات تنیس در آستانه اشرفیه، هیئت تنیس گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این مسابقات غیر قانونی است و در صورت برگزاری با عوامل آن برخورد قانونی می‌شود، اکنون این مسابقات برگزار شد و باید دید واکنش هیئت تنیس گیلان چیست؟

به گزارش خط اول ورزشی، هیئت تنیس گیلان از جمله هیئت‌هایی است که علیرغم داشتن زمین اختصاصی، کمتر خبری از برگزاری رقابت در آن منتشر می‌شود، نکته جالب اینجاست اگر بخش خصوصی هم اقدام به برگزاری مسابقات نماید، به جای حمایت، برخورد سلبی می‌شود.

گفتنی است، هفته گذشته یک آکادمی تخصصی تنیس در گیلان، اقدام به انتشار فراخوان برای برگزاری یک دوره مسابقات تنیس زیر ۱۸ سال پسران در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید کروبی آستانه اشرفیه کرد، اما هیئت تنیس گیلان در فضای مجازی اطلاعیه‌ای بدین مضمون صادر کرد که این مسابقه فاقد مجوزهای لازم از هیئت تنیس استان است و مدیر آن به خاطر مشکلات مالی صلاحیت برگزاری هیچ رویدادی را ندارد و در صورت برگزاری با کلیه عوامل آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بماند که وظیفه یک هیئت برگزاری مسابقات و اشاعه آن رشته در استان است و این هنر یک رئیس هیئت می‌باشد که بتواند از توان بخش خصوصی نیز بهره بگیرد، حال هیئت تنیس گیلان نه تنها از چنین هنری برخوردار نیست، بلکه توان ایجاد تعامل برای حل این مشکل را هم ندارد تا جامعه تنیس آسیب نبینند.

نکته جالب اینجاست این مسابقات در نهایت علیرغم تهدید هیئت تنیس گیلان روز گذشته جمعه هفتم مهرماه در آستانه اشرفیه برگزار شد و اکنون باید دید واکنش هیئت تنیس گیلان چیست؟

ناگفته نماند پیشتر نیز طوماری از سوی جامعه تنیس گیلان، در خصوص عملکرد نامطلوب این هیات به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و فدراسیون تنیس ارسال شده بود اما هنوز پاسخی به این طومار داده نشد.

پربیننده‌ ترین ها