این روز ها واژه‌ی رسانه به شکل وسیعی در امورات مختلف روزمره مردم به‌کار می‌رود، برای داشتن  درک مشترکی از این مفهوم، آشنایی با ماموریت آن می تواند چراغ راهی برای استفاده بهینه از آن باشد.

گذشته از هرگونه تعریف از این واژه باید گفت که مفهوم رسانه در ماموریت آن نهفته و ماموریت رسانه، رساندن است؛ رساندن حرفها و پیامها و دیدگاههای من و شما به دیگران.

در این ماموریت سه عنصر اصلی "بستر ارتباطی"، اطلاعات و محتوا (پیام)، و مخاطب است که می تواند نحوه ارتباط با مخاطب بصورت عام و خاص را مشخص نماید و در عمل مشخص کند که چه پیامی از چه طریقی باید به چه کسی رسانده شود.

توجه به موج سوم کسب کار، ورود کسب و کارها به دنیای اشتراکات، استفاده از فری لنسرها و ضرورت تمرکز بر ارتباط با مشتریان اهمیت حضور رسانه ها را بر کسب و کارها نمایان ساخته و زمینه ساز ارتباط موثر مشتریان با محصولات یا برند می باشد.

همچنین توانمند سازی جوامع محلی و توسعه کسب و کارهای خرد که نیاز به معرفی، توانمندسازی و  ایجاد سینرژیسم یا همراهی گروهی دارد، در بستر ارتباط و رسانه اتفاق افتاده و می تواند بستری برای توزیع عادلانه ثروت و کاهش استرس های موجود در این جوامع گردد.

در پایان بعنوان تاثیر نهایی رسانه بر کسب و کارها می توان به توسعه کسب و کار و توزیع عادلانه ثروت و کاهش قیمت نهایی برای مصرف کننده در جامعه اشاره داشت .

این نشریه با نگاه توسعه کسب و کار، در ستون اختصاصی خود اقدام به معرفی صاحبان کسب و  کار، عارضه یابی برای کسب و کار های خرد و متوسط نموده و برآن است تا از طریق ایجاد ارتباط فی مابین اجزای مختلف کسب و کار در زنجیره ارزش گامی موثر در توسعه و تعالی فعالین کسب و کار داشته باشد.

پربیننده‌ ترین ها