در حالی که زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، بسیاری در تکاپوی شناخت کاندیداها برای انتخابی سرنوشت ساز آماده می شوند.

به گزارش خط اول، در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل با توجه به عدم تایید صلاحیت ابوذر ندیمی که میتوانست کار انتخابات را یکسره کند، تعدادی کاندیدای سنتی قابل مشاهده هست که می توان به فرخی نماینده فعلی و نیکفر و زارع نفر دوم و سوم انتخابات پیشین مجلس اشاره کرد.

اما داستان وقتی جذاب تر شد که چهره های جدیدی نیز در این دوره صلاحیت خود را دریافت نمودند که شاخص ترین آنها در دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل، می توان به مهندس حامد جعفری و دیانت اشاره کرد تا رقیبی جدی برای رسول فرخی در سیاهکل باشند و در لاهیجان نیز حمید خوش سیرت، جواد نجار تمیزکار و بهمن کنعانی در زمره کاندیداهایی قرار میگیرند که میتوانند ورق انتخابات این حوزه انتخاباتی مهم را دگرگون کنند.

طبق گزارش های رسیده، مهندس حامد جعفری که با لقب جمهور وارد عرصه انتخابات شده تا امروز توانسته حوزه سنتی سیاهکل را که اختصاص به رسول فرخی داشت دچار چالشی جدی برای این نماینده فعلی کند و در شهر سیاهکل عده زیادی از فعالین سیاسی و اجتماعی و اقشار مختلفی از مردم را با توجه به سوابقی که طی ۳۰ سال خدمت در حوزهای انتظامی و سالها خدمت به جامعه مهندسین و کشاورزی داشته به سمت خود جذب کند.

سردار جعفری در شهرستان لاهیجان نیز چهره شناخته شده ای به حساب می آید و می توان در روزهای آینده منتظر خبرهای داغی از این کاندیدای مجلس شورای اسلامی داشت.

انتخابات در حوزه لاهیجان و سیاهکل کم کم فرم جدی تری به خود خواهد گرفت و باید دید این دوره از انتخابات پدیده های نو ظهور میتوانند کاندیداهای سنتی را کنار زده و اتفاق جدیدی را رقم بزنند؟!

در روزهای آینده بنا داریم با زیر ذره بین بردن انتخابات در شهرستاهای گیلان آخرین آرایش های سیاسی انتخاباتی را برای مردم شریف گیلان ترسیم کنیم./تدبیر شرق

پربیننده‌ ترین ها