تلفن و اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا، به عنوان یک مرکز بزرگ دانشگاهی که حدود هزار دانشجو و حدود یکصد استاد و کارمند دارد، بیش از یک ماه است، قطع می باشد و ظاهرا این امر برای کسی مهم نیست.

به گزارش خط اول، درحالیکه اینترنت از نان شب هم برای واحدهای دانشگاهی واجب تر است، اما دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا بیش از یک ماه است، به دلیل سرقت کابل، اینترنت ندارد، و بسیاری از امور مهم دانشگاه ابطر باقی مانده است.

بلاشک اگر یک واحد دانشگاهی امکان دسترسی به این شبکه جهانی را نداشته باشد، عملا با مکتب خانه های قدیم توفیری نخواهد داشت.

دانشجویان و اساتید برای انجام ثبت نام، انتخاب واحد، ارسال پایان نامه، ثبت نمرات و هر کار آموزشی دیگری نیاز به اینترنت دارند، از همین رو باتوجه به قطع یک ماهه اینترنت در این مرکز دانشگاهی، باید به این نتیجه رسید که کارکنان و اساتید و دانشجویان این واحد عملا کاری برای انجام دادن ندارند و یک ماه هست بیکارند .

این درحالی است که دکتر دوستار که پیشتر - علیرغم داشتن مسئولیت ستاد انتخاباتی رئیسی در گیلان، - نتوانست به کرسی های مدیریتی در استان دست یابد، احتمالا این روزها در حال رصد فضای انتخاباتی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی است تا تجربه گذشته برای وی تکرار نگردد، از همین رو فرصت رسیدگی به واحد های دانشگاهی را ندارد.

پربیننده‌ ترین ها