تیم فوتبال داماش گیلان، دقیقه 97 پیروزی را با تساوی عوض می کند و باعث می شود هواداران خشمگین این باشگاه یکی از هماهنگ ترین شعارهای تاریخ خود را سر دهند: " الماسخاله حیا کن ... هیات فوتبال رو رها کن "

شاید برای شما این سئوال پیش بیاید که نتیجه نگرفتن یک باشگاه چه ربطی به هیات فوتبال دارد؟

اما وقتی بشنوید تیم های پرهوادار سپیدرود و داماش در این چند ساله که از عرش به فرش کشیده شدند، بارها و بارها مالک و مدیرعامل و سرمربی عوض کرده اند، نظرتان برگردد.

بلاشک تغییر سرمربی و مدیرعامل، معلول تغییر پیاپی مالک است و صد البته دور از عقلانیت است که هیات فوتبال استان گیلان را در انتخاب مالکینی که با هویت های عجیب و غریب، با پول و بی پول، عشق شهرت و عشق قدرت، در این چند ساله سکان هدایت باشگاه های محبوب گیلان را برعهده گرفتند را مبرا کنیم.

اگر این رفت و آمدها را گردن نگیرند و بگویند ربطی به آنها ندارند، باید به هویت آنها شک کرد، پس نقش یک هیات فوتبال چیست؟ بلیط فروشی برای سکوهای نداشته؟ آبیاری برای چمن نداشته؟ دست زدن برای انحلال باشگاه های ساحلی؟ کف زدن برای نابودی فوتبال سالنی؟ کجایند تیم های پایه؟ فوتبال بانوان کجاست؟

بگذریم؛ اصلا شما خوب، اصلا حضور ملوان و داماش در فینال جام حذفی پای شما نوشته شده، بازگشت ملوان به لیگ برتر هم همینطور، صعود داماش به لیگ دسته اول هم همینطور، اصلا این شما بودید که چهار گل ملوان را وارد دروازه فولاد کردید، این شما بودید که ....

بس است دیگر، سال 1390 کجا و سال 1402 کجا ؟ اگر علامه دهر هم بودید، دانش و سوادتان در این 12 سال، رو به زوال می رفت، باز می خواهید بیایید ؟

به خدا این حیا کن رها کن خطی نیست، همانطور که تشویق ها را خودجوش می دانید این شعارها هم خودجوش هست.

مگر نه اینکه تشنه قدرت نیستید و شیفته خدمت هستید، به چه کسی می خواهید خدمت کنید؟ به این مردم که شما را نمی خواهند،

سالهاست مدرسه پیرمردها را - ببخشید هیات فوتبال را – به محلی برای گعده های شبانه و پیاده روی های روزانه تبدیل کرده اید، بروید کنار بگذارید کمی باد جوانی و استعداد و انگیزه بیاید.

شما خشم صبورترین هواداران تمام ادوار تاریخ فوتبال گیلان را برانگیختید و باید از این خشم بترسید، اکنون وقتش هست، با افتخار کنار بروید، بشوید گاد فادر و پشت پرده نظارت کنید، نگذارید کنارتان بگذارند که در آن صورت مثل بعضی ها که کلاهشان هم سمت ورزش بیفتد جرات برداشتنش را ندارند، نباشید،

گوش کنید اقای الماسخاله؛ خوب گوش کنید، این صدای ضبط شده نیست،این قابل پیش بینی ترین، هماهنگ ترین، دنباله دارترین و خشمگین ترین "حیا کن رها کن" تاریخ است.

پربیننده‌ ترین ها