جذب مخاطب به هر شکلی تبدیل به یک امر غیر قابل انتقاد در فضای مجازی بدل شده ! فارغ از این اینکه همه می دانیم این روش درستی نیست اما انگار برای برتر شدن در فضای زرد مجازی راه دیگری هم نیست !!

متاسفانه امروز در فضای مجازی هر چه محتوا مهمل تر مخاطب بیشتر !! اینکه یکی جلوی گوشی خود قرار بگیرد و بگوید " کیکه یا واگعی "  همه می بینند و حتی آن را در ادبیات روزانه خود نیز استفاده می کنند اما اگر هزاران کارشناس بگویند تا ۷۰ سال آینده دریای خزر تبدیل به صحرای خزر خواهد شد برای کسی چندان مهم نیست ! خشک بشود که بشود!!! اصلا دریایی که خشک نشود دریا نیست !! به همین سادگی از یک بحران بزرگ تاریخ رد می شوند و شاید هم به شوخی گفته شود جااااان ناله کن !!!

این درد بزرگ در ماجرای اشتباه رئیس اداره ورزش و جوانان شفت بیشتر به چشم آمد ، هیچ کس به صحبت های یک ساعته و فنی ایشان به عنوان یک قهرمان ملی توجه نکرد و تنها اشتباه عددی گفته شده تبدیل به سوژه جذاب روز شد ، درد بزرگ تر در این ماجرا این بود که رسانه های رسمی استانی و کشوری که وظیفه اطلاع رسانی صحیح و حرفه ای را دارند به شکلی ناشیانه وارد فضای زرد مجازی شدند و آنها نیز این اتفاق را دست مایه دیده تر شدن خود کردند .

اتفاقی که یک هشدار بزرگ به همراه دارد ، اینکه هر چقدر مهمل تر حرف بزنید بیشتر دیده می شوید ! اینکه یک مسئول یک مدیر به جای تلاش جهت ارایه گزارش عملکرد خود به مردم با روش " مهمل گویی " می تواند هم دیده تر شود ، هم مطرح تر شود و هم از وظیفه مهم ارایه علمکرد در برود !!

پربیننده‌ ترین ها