در ششمین روز از هفته دولت، تولیدی نوین نخ و الیاف مصنوعی شرکت پینک، روز دوشنبه هفتم شهریور ماه با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علیرضا پیمان پاک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

به گزارش خط اول، محصولات واحد تولیدی نوین پینک شامل انواع نخ و الیاف مصنوعی و کیسه های پلاستیکی است و این واحد با ظرفیت سالانه ۲۴ هزار تن بهره‌برداری شد.

این واحد تولیدی با سرمایه اولیه ۱۳۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۶ نفر شامل ۸۶ زن و ۴۰ مرد در ٢٢هزار ر ۱۳۵ مترمربع انجام شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین افتتاح این واحد تولیدی گفت:  در چنین شرایطی در کشور کسی که حتی برای یک جوان شغل ایجاد کند، کاری جهادگونه انجام داده است.

محمدعلی زلفی گل با بیان اینکه جامعه ما قدردان چنین افرادی است، افزود : افرادی که در این شرایط سخت سخاوتمندانه و با جرات و جسارت در ایجاد شغل گام برمی دارند به طور قطع اجر خود را از خداوند متعال دریافت می کنند.

مدیرکل صمت گیلان نیز در حاشیه افتتاح شرکت نوین پینک گفت: این شرکت تولید کننده انواع کیسه پروپیلن با سرمایه گذاری حدود ۱۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۰۲ نفر با ظرفیت تولید ۲۴هزار تن در سال رسما وارد چرخه تولید شد.

تیمور پورحیدری افزود: همزمان با هفته دولت ۱۵ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال حدود ۴۰۰ نفر به صورت همزمان در کل استان گیلان به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تعداد ۱۹۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۶۹۱ میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۹۱ نفر به بهره برداری رسیده اند که این روند توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال با هدف توسعه اقتصادی گیلان استمرار خواهد داشت.

پربیننده‌ ترین ها