استاندار گیلان با بیان اینکه برای حل معضل ترافیک شهر رشت در سال‌های اخیر اقدام قابل ملاحظه ای نشده است گفت: پشتیبان اجرای طرح میثاق شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت هستیم که گام بلندی در کاهش مشکلات ترافیکی است.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین اللمل شهرداری رشت به نقل از  روابط عمومی استانداری گیلان ؛ نماینده عالی دولت در استان در آئین افتتاح همزمان از این پروژه ها، یکی از مشکلات کلانشهر رشت را مشکل ترافیکی آن اعلام کرد و افزود: مشکلات ترافیکی از موارد مورد تقاضای مردم رشت است که بارها با نقدهایی همراه بود اما طی چند سال گذشته هیچ اقدامی در خصوص بازگشایی معابر و رفع مشکل ترافیک در این شهر انجام نشده است.

وی تصریح کرد: این محور یکی از مسیرهایی است که می‌تواند مشکل ترافیک میدان ولی عصر(عج) را حل کند و با افتتاح آن رفت و آمد مردم آسان می شود.

به گفته وی با اجرای طرح میثاق (طرح‌های ترافیکی در حال اجرای رشت) گام بلندی در عبور و مرور شهری و رفاه مردم برداشته می شود اگرچه شاید در زمان اجرای این طرح اشکلاتی وجود داشته باشد اما در نهایت معضل ترافیک برطرف خواهد شد.

عباسی با تقدیر از شهردار و اعضای شورا شهر رشت برای اجرای این پروژه گفت: پشتیبان اقداماتی نظیر این پروژه، که آسایش و رفاه مردم را فراهم می کند، هستیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: کلانشهر رشت با ۲ معضل بزرگ ترافیک و مسائل محیط زیستی مواجه است که رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفته اس و طی ۲ سال آینده خبرهای خوشی در این خصوص منتشر خواهد شد.

همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت؛ پروژه های امتداد میدان ولی عصر (عج) به بلوار دیلمان به طول ۸۵۰ متر و عرض ۴۵ متر و بهره برداری از روکش آسفالت ۳۰۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع سطح شهر رشت در مجموع با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

پربیننده‌ ترین ها