رییس هیات والیبال گیلان  گفت: متولی و تصمیم گیرندگان اصلی والیبال کشور مدیران عامل باشگاه ها و روسای هیات های والیبال استان هستند و قطعا بهترین تصمیم را در انتخابات فدراسیون والیبال خواهند گرفت.

به گزارش خط اول ورزشی، بعد از جدایی محمدرضا داورزنی از فدراسیون والیبال که متاسفانه با ناکامی کامل تیم ملی والیبال ایران در فصل 2023 لیگ جهانی و استعفای بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی همراه شده بود،‌ وحید مرادی به شکل سرپرستی امورات فدراسیون را برعهده گرفت تا پروژه استخدام یک سرمربی درجه یک خارجی را برای چرخه المپیک استارت بزند، اما او عملکردش را با انتخاب یک مربی درجه سه بین المللی زیر سئوال برد.

 با این حال خوشبختانه اخرین روزهای سال جاری، دوران وی نیز به پایان خواهد رسید و ۲۶ اسفند ماه با برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون والیبال، از رئیس جدید یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های ایران رونمایی خواهد شد.

اما پس از رد صلاحیت عجیب و پرحاشیه بهنام محمودی جهت حضور در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون والیبال، اکنون فقط پنج نامزد دیگر به نام های محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی شنبه آینده ۲۶ اسفند ماه شانس خود را برای کسب کرسی ریاست می آزمایند.

در این مسیر اما برخی کاندیداها در رایزنی های قانونی و لابی های شبانه خود، اظهاراتی ابراز داشتند که به مذاق همه خوش نیامد، محسن خاکزاد رییس هیات والیبال گیلان که از این موضع گیری ها گله مند است، به خبرنگار خط اول ورزشی می گوید: تفکری که معتقد است روسای هیات های والیبال استان ها که دلسوزانه برای والیبال کشور تلاش می کنند و مدیران باشگاههای کشور که میلیاردها تومان برای توسعه والیبال و شادی مردم خرج می کنند، والیبالی نیستند یک نگاه عجیب و آسیب رسان است. 

وی با اشاره به اینکه متولی و تصمیم گیرندگان اصلی والیبال کشور مدیران عامل باشگاه ها و روسای هیات های والیبال استان هستند و قطعا بهترین تصمیم را در انتخابات فدراسیون والیبال خواهند گرفت، اظهار داشت: سید میلاد تقوی که سالها در بدنه هیاتهای والیبال استان ها حضور داشته و سابقه دبیرکلی فدراسیون والیبال را دارد در انتخابات پیش رو بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون والیبال است که از مشکلات هیات های استانی، باشگاهها، ورزشکاران و داوران آگاهی کامل دارد.

خاکزاد تعامل خوب با جامعه والیبال، اهل مشورت بودن، نداشتن نگاه از بالا به پایین به هیات های استانی و باشگاه ها، در کنار انگیزه و تجربه مدیریت در سطح بالای والیبال را نقطه قوت و اقبال جامعه والیبال به سید میلاد تقوی دانست.

وی در پایان از آقای داورزنی بابت زحماتی که برای والیبال ایران کشید تشکر کرد و گفت: ایشان به دلیل بازنشستگی امکان ادامه فعالیت به عنوان رییس فدراسیون را نداشتند ولی زحمات زیادی برای والیبال ایران کشیدند که جای تقدیر دارد. ایشان در کرسی که در کنفدراسیون والیبال آسیا دارند همچنان می‌توانند مفید و مثمر ثمر باشد و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

پربیننده‌ ترین ها