دوره آموزشی مهارت افزایی کارکنان شعب و مدیریت موسسه اعتباری نور منطقه گیلان در روز ۱۹ خرداد ماه سال جاری در دهکده گردشگری دکتر خاکی لاهیجان برگزار گردید.

به گزارش خط اول، در این دوره ۶۸ نفر از پرسنل صف و ستادی موسسه اعتباری نور در گیلان و رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و سرپرست اداره آموزش موسسه اقای جمال لیوانی به عنوان مدرس حضور داشتند.

سلیمان گل محمدی رییس شعب موسسه اعتباری نور در گیلان در مراسم افتتاحیه این مراسم به ایراد سخن پرداخت و ضمن خوش آمدگویی به همکاران به لزوم و اهمیت بحث آموزش کارکنان در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

سپس منصور خاکی از مدرسین و بازنشستگان شبکه بانکی کشور و مدیر مجموعه گردشگری دکتر خاکی که میزبان این نشست بود، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین موضوع آموزش همکاران را دلیل اصلی ایجاد انگیزه و رقابت و حرکت در جهت تحقق اهداف برشمرد.

در ادامه، جلسه اصلی آموزش با سخنان آقای لیوانی آغاز شد و پس از معرفی و آشنایی با همکاران و ایراد صحبت‌های دوسویه بحث اصلی با عنوان کلیدی مهارت افزایی کارکنان و موضوعات فرعی مربوط به تعریف مدیریت، انواع مدیریت های قابل اجرا در شعب بانکی، مسایل و دغدغه های مدیریت و در انتها نظام آراستگی ادامه یافت.

 در پایان جلسه نیز از رئیس و همکاران شعبه لاهیجان (کد ۳۷۱۲) به عنوان شعبه برتر سه ماه نخست سال، در جذب مشتریان جدید و بالاترین درصد تحقق برنامه تعهدی در منطقه گیلان، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است، یازدهم تیرماه، هشتمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری نور می باشد.

پربیننده‌ ترین ها