در مسابقه قهرمانی دوچرخه سواری جوانان کشور تیم دوچرخه سواری استان گیلان توانست در مجموع تیمی جایگاه سوم کشور را کسب نماید.

به گزارش خط اول ورزشی، این مسابقات هفتم تا نهم مرداد ماه جاری با حمایت شرکت V-Ride و مجموعه شهرک‌ مبل در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی سردار جنگل شهرستان رشت برگزار گردید.

در این رویداد ۱۱ تیم متشکل از ۳۸ ورزشکار شرکت داشتند که در شش ماده ۲۰۰ متر، یک کیلومتر، ۳ کیلومتر تعقیبی انفرادی، کایرین، اومنیوم و دور حذفی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات در مجموع کاپ‌ تیمی تیم استان خراسان رضوی قهرمان شد و تیم های اصفهان و گیلان دوم و سوم شدند و در نتایج انفرادی نیز در ۲۰۰ متر؛ حسین دلفی از خوزستان اول شد و عطا احدیان از خراسان رضوی و محمدحسن اسلامی از کرمان دوم و سوم شدند.

در مسابقه کایرین؛ حسین دلفی از خوزستان، بنیامین حقیقی از اصفهان و آریا بختیاری از خوزستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

در یک کیلومتر نیزعطا احدیان از خراسان رضوی قهرمان شد و بنیامین حقیقی از اصفهان نایب قهرمان و محمدحسن اسلامی از کرمان سوم شدند.

در ۳ کیلومتر تعقیبی انفرادی هم باز عطا احدیان از خراسان رضوی اول شد و بنیامین حقیقی از اصفهان و امیر علیزاده از آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند.

در مسابقه دورحذفی آروین جواهری از قزوین به مقام نخست دست یافت و محمد‌متین راعی از اصفهان دوم محمدامین وهاب زاده از هرمزگان سوم شدند.

و در پایان در مسابقه اومنیوم علی توکلی از اصفهان، محمدحسین قربانی از خراسان رضوی و محمدحسن اسلامی از کرمان عناوین برتر را بدست اوردند.

پربیننده‌ ترین ها