هیات کشتی گیلان از دکتر علی افتخاری، عضو کمیسیون اقتصادی و مارکتینگ اتحادیه جهانی کشتی، پیش از حضور در المپیک 2024 پاریس، تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خط اول ورزشی، دکتر افتخاری از سرمایه های ورزش کشور است که در بیش از هشت المپیک و نه دوره بازی های آسیایی و ده ها رقابت جهانی و اسیایی به عنوان مهمان مدعو از سوی فدراسیون های جهانی و یا به عنوان عضو کادر مدیریتی کاروان ایران از سوی وزارت ورزش و جوانان حضور داشته است. او در حال حاضر عضو کمیسیون اقتصادی و مارکتینگ اتحادیه جهانی کشتی است و به دعوت نناد لالوویچ رییس این اتحادیه به عنوان مهمان و عضو ارشد اتحادیه جهانی کشتی در المپیک 2024 پاریس حضوری فعال خواهد داشت.

از همین رو هیات کشتی گیلان عصر روز چهارشنبه دهم مرداد، ماه پیش از پرواز دکتر افتخاری به پاریس، طی مراسمی با حضور پیشکسوتان و مدیران هیات، از وی تجلیل و قدردانی به عمل اورد.

در این مراسم ایرج سلحشور داور بین المللی کشتی و دارنده سوت طلایی جهان، کیانوش افسرده و علی پرتوی نایب رییس و دبیر هیات کشتی گیلان، دکتر کوروش بالادست، علی خورده، شیرزاد شبرنگ و عباس چولابی از پیشکسوتان کشتی گیلان حضور داشتند.

بنابراعلام هیات کشتی استان گیلان، مراسم تجلیل از پرفسور بهمن میرزایی مربی گیلانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، به دلیل اعزام پیش از موعدشان به پاریس، به بعد از بازی های المپیک 2024 موکول شد.

پربیننده‌ ترین ها