کیانوش نادریان سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی با کوله باری از تجربه قصد دارد تیم ملی را قهرمان جهان کند.

به گزارش خط اول، نادریان که هفت سال سابقه کاپیتانی تیم ملی کبدی کشورمان را داراست و در سال ۲۰۰۷ بهترین مدافع جهان شده بوده است، توانست در این سالها برنز بازیهای آسیایی ۲۰۰۶ تهران، نقره بازیهای جهانی ۲۰۰۷ هندوستان، برنز بازیهای آسیایی ۲۰۰۷ ماکائو، نقره بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو، طلای بازیهای آسیایی ساحلی ۲۰۱۲ هایانگ و نقره بازیهای آسیایی داخل سالن ۲۰۱۳ اینچئون را بدست اورد.

البته اگر وی قول قهرمانی می دهد به دلیل این است در عرصه مربیگری نیز افتخارات درخشانی دارد، وی در این هشت سالی که قبای مربیگری پوشیده ضمن اینکه به عنوان اولین مربی لژیونر کبدی در سال 2014 به تایلند رفته بود در مسابقات جهانی ۲۰۱۶ هندوستان نیز مدال نقره و در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ گرگان هم مدال برنز را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به ارمغان اورده بود.

حال این مربی با کوله باری از تجربه در استانه مسابقات کبید ساحلی قهرمانی جهان می گوید: تیم ملی کشورمان همیشه در آسیا قهرمان بوده در تلاشیم این رشته را در سطح جهانی نیز به اوج خود برسانیم.

کیانوش نادریان سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی، درخصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: اردوهای تیم ملی کبدی ساحلی جهت افزایش آمادگی برای حضور در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان کبدی ساحلی به خوبی برگزار شده است.

وی افزود: اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان در کبدی ساحلی از چهارم مهر به میزبانی منطقه آزاد انزلی آغاز شده است و کشورهای خوبی در این مسابقات حضور دارند و پاکستان و تایلند از جمله تیم‌هایی هستند که مدعی اصلی قهرمانی در کنار تیم ایران به شمار می‌روند.

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی ایران اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که مدعی قهرمانی باشیم. در رشته کبدی ساحلی متاسفانه لیگی برگزار نمی‌شود که بازیکنان در جریان مسابقات لیگ روند آماده سازی را طی کنند ولی با این حال سعی ما این بود که از قهرمانی‌های خود در آسیا اینبار در سطح جهانی دفاع کنیم.

این مربی در مورد انگیزه بازیکنان کبدی ساحلی ایران برای ادامه فعالیت در این رشته توضیح داد: درست است که این رشته نه در ایران و در کشور دیگری لیگ ندارد اما به ما قول داده شده که در جریان مسابقات جهانی بازیکن‌هایی که عملکرد خوبی داشته باشند توسط مربیان هندی رصد خواهند شد تا بتوانند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جهان در کشور هند بازی کنند.

وی ادامه داد: تیم ایران در سطح جهانی هم شایسته قهرمانی است چرا که در دوره گذشته مسابقات آسیایی موفق شده با اقتدار روی سکوی قهرمانی بایستند بدون شک در مسابقات قهرمانی جهان هم تلاش خواهیم کرد با تکیه به امتیاز میزبانی که داریم جام قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

پربیننده‌ ترین ها