نایب رییس هیات کشتی گیلان ضمن تقدیر از عملکرد رییس هیات کشتی گیلان گفت: هم در حوزه زیر ساخت و هم در حوزه مدال آوری این رشته ابروداری کرده است.

کیانوش افسرده در گفتگو با خط اول ورزشی اظهار داشت: کشتی ورزش اول کشورمان است و انتظارها از ان بالاست، در گیلان هم اگرچه ممکن است به قدر مازندران و خوزستان استعداد وجود نداشته باشد اما باوجود جوانان مستعدی همچون امیررضا معصومی بلاشک همیشه سرمان بالاست.

وی وظیفه هیات کشتی گیلان درخصوص این جوان اول کشورمان را خطیر دانست و گفت: امیدواریم امیررضا بتواند راه پدرش فردین معصومی قهرمان کشتی سنگین وزن جهان و آسیا را ادامه دهد و حتی با تلاش و پشتکار بیشتر، حمایت های پدر و همه ما مسئولین بخصوص فدراسیون و هیات کشتی، بعداز ۶۵سال مدال المپیک را برای گیلان به ارمغان بیاورد.

افسرده تلاش های امیر رضی زاده رییس هیات کشتی گیلان برای این رشته ورزشی را ستود و گفت: رضی زاده در این مدت اقدامات خوب تحسین برانگیزی برای کشتی گیلان رقم زده و خود نیز ارتباطات خوبی هم با رییس فدراسیون کشتی در سطح ملی و هم با رییس اتحادیه جهانی کشتی در سطح بین المللی ایجاد کرد و اکنون انتظار است از این ارتباطات شایسته و گسترده برای توسعه و پیشبرد ورزش کشتی استان بهره گرفته شود.

وی یکی از وظایف روسای هیات های ورزشی در استان را جذب اسپانسر دانست و گفت: رییس هیات کشتی به درستی به این مهم واقف بود و توانست با جذب منابع مالی، علاوه بر برگزاری رویدادهای بزرگ حتی بین المللی، در توسعه و تجهیز ابنیه و اماکن ورزشی بخصوص خانه های کشتی نیز همت بگمارد که جای تحسین و تشکر دارد.

پربیننده‌ ترین ها