در ادامه پوشش اخبار انتخابات دهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساحتمان گیلان، تصمیم داریم کمی از حواشی این انتخابات بگوییم:

عمران

به گزارش خط اول، در گروه عمران همچنان فضا غبارآلود است. ائتلاف شرق هنوز نهایی نشده و دفاتر رشت و غرب، در چند جبهه درحال تلاش هستند. تنها کسی که همه متفق القول فکر می کنند که در هیات مدیره نشسته، سینا مقدادی ست. تا این لحظه جز او هیچ کسی در حاشیه امن قرار ندارد!

احتمالا در این گروه با یک یا دو شگفتی ساز مواجه باشیم. نکته جالب این است که بطرز عجیبی از برخی مدعیان چند ماه اخیر، خبر چندانی نیست و انگار روند رو به افولی را تجربه می کنند در این گروه پورنصیری، رشاد، کامران زاده و علیزاده، اوضاع خیلی خوبی دارند. فاصله بقیه هم زیاد نیست و احتمالا در دو سه روز آینده فضای عمران شفاف تر خواهد شد.

مکانیک

گرچه مجتبی معصوم نژاد و فرشید رجبی رقابت شانه به شانه ای را تجربه می کنند اما پیش بینی می شود فرشید رجبی در روزهای آینده فاصله خود را زیاد کند. این گروه کاندیدای دیگری به نام رضا غفوری دارد که کم تجربه هم نیست.

گروه برق

مجتبی نصر، کیانوش علی پور و راحله اصلاح نیا فعلا اوضاع خوبی دارند. شیلا افشار منش بشدت در حال نزدیک شدن است و مهدی یونس پور هم با اوضاع فعلی انگار مثل همیشه تا لب مرز خواهد آمد.

خبر ویژه: عصرانه کاندیداها در گیلانه

عصر روز سه شنبه تعداد زیادی از کاندیداها در رستوران گیلانه دور هم جمع شدند تا شاید بتوانند ترکیب های متفاوتی از لیستهای در حال بسته شدن را رقم بزنند. بر طبق شنیده ها جاهد لاهیجی، سینا مقدادی، فرشید رجبی، ماجد یل درمیان، فرزاد علیزاده، سارنگ مبصر، برادران نصر، بهزاد پارسا و مهدی پورتقی در این نشست حاضر بوده اند. باید دید خروجی این دیدار چه خواهد بود.

پربیننده‌ ترین ها