انتخابات گروه ترافیک در دوره دهم، دو کاندیدا بیشتر ندارد: علی مبصر و سیدحسن شمسی؛ یکی که سالها نامش در هیات مدیره و بازرس و نماینده شورای مرکزی مطرح بوده و دیگری کسی که سالها در اداره راه و شهرسازی شاغل بوده و حالا پس از بازنشستگی سودای عضویت بر هیات مدیره سازمان نظام مهندسی را دارد.

به گزارش خط اول، در نگاه اول، علی مبصر را باید برنده قطعی این گروه دانست.  مدیر یکی از پرکارترین دفاتر، از رفیق بازترین اعضای سازمان، باهوش، خوش مشرب و اهل حساب و کتاب! او حتا اگر عضو هیات رییسه هم نباشد، بلد است کارش را پیش ببرد. خصوصیت دیگر مبصر، کمک در هر انتخاباتی به طیف وسیعی از کاندیداهاست. او همیشه تعدادی رای در جیب خود دارد و تقریبا با هر کاندیدایی که به او مراجعه کند، آماده تهاتر تعدادی رای است!

سوی دیگر ماجرا سیدحسن شمسی است. او که یکی از نخستین صاحبان پروانه ترافیک استان گیلان است، با نقش مستقیم مبصر وارد گروه تخصصی ترافیک شد و حالا نامزد انتخابات هیات مدیره است. شمسی در اداره راه ارتباطات گسترده ای دارد و بسیار متواضع و باشخصیت است. او البته اهل شرق گیلان هم هست؛ شرق گیلانی بودن سالهای سال میتوانست یک نفر را راهی هیات مدیره کند!

اما تنها یک نکته مهم باقی می ماند!: تمایل خاموش برخی قدیمی ترها و مدعیان هیات رییسه برای عدم ورود مبصر!

مبصر در صورت ورود به هیات مدیره یک بازیگر قوی و همیشه مدعی است. بنابراین برخی ترجیح میدهند شمسی بتواند شگفتی ساز شود و مبصر در همان گروه تخصصی ترافیک باقی بماند. چیزی که در حال حاضر بعید بنظر میرسد اما ممکن است آرزوی پنهان برخی فعالین انتخاباتی و رقبای کاری باشد. باید دید آیا ممکن است در اتفاقی نادر، مبصر صندلی آماده خود را تقدیم شمسی کند؟!

پربیننده‌ ترین ها