دبیرکل فدراسیون ژیمناستیک از عدم همکاری رئیس هیات ژیمناستیک استان گیلان با فدراسیون خبر داد و گفت: در همین راستا نامه حکمیت به وزارت ورزش و جوانان زدیم و درخواست عزل ایشان را کردیم.

محسن سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خط اول ورزشی گفت: اوایل بهمن ماه سال گذشته طبق ماده هفت اساسنامه هیات های ورزشی، خزانه دار و یکی از اعضای کمیته حقوقی فدراسیون جهت بررسی عملکرد هیات ژیمناستیک گیلان، عازم رشت شدند ولی آقای صحفی خواه رئیس هیات گیلان هیچگونه همکاری نکردند و حتی جواب تلفن های مهمانان فدراسیون را ندادند.

وی افزود: پیرو این عدم همکاری، صورتجلسه ای در بازرسی اداره کل ورزش و جوانان گیلان تنظیم شد و سپس طی نامه ای از مدیرکل محترم اداره ورزش گیلان درخواست کردیم فرد جدیدی را به عنوان سرپرست معرفی کنند، اما متاسفانه تا امروز به نامه فدراسیون پاسخی داده نشد.

سلیمانی ادامه داد: از همین رو به‌ناچار نامه حکمیت به وزارت ورزش و جوانان زدیم و خواستار عزل رئیس هیات گیلان شدیم.

گفتنی است، پس از بازگشت به کار زهرا اینچه درگاهی به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک و همچنين عدم همکاری هیات گیلان، فدراسیون فعالیت های هیات گیلان را به حالت تعلیق درآورده است و امکان اعزام به مسابقات و حضور در کلاس های آموزشی برای جامعه ژیمناستیک گیلان تا زمان تصمیم‌گیری برای هیات استان، فراهم‌ نیست.

رضا صحفی خواه از تیر ماه 1399 که به عنوان رییس هیات ژیمناستیک گیلان انتخاب شد، بواسطه نوع عملکردش با استعفاها و برکناری های زیادی از دبیر و نایب رییس گرفته تا روسای کمیته ها رو به رو بوده و همین امر باعث شده فدراسیون نیز بارها نارضایتی خود را از عملکرد رییس هیات گیلان اعلام نماید.

پربیننده‌ ترین ها